welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome

In Memory My Lovely Friend

arwah hanafi yang berbaju coklat 


Pada 6 APRIL 2011 , aku telah kehilangan seorang kawan baik bernama HANAFI . Arwah seorang yang sangat baik hati , dapat je berita arwah telah pergi selamanya , menitis setitik air mata aku . Keesokan harinya aku , bob , shah , pian telah pergi ke rumah arwah hanafi . tidak ramai yang datang kerana pada waktu tu semua sekolah . Kiteorang membantu memandikan jenazah dan mengiringi nya ke tanah perkuburan islam di sikamat menaiki van jenazah . semasa aku mencium dahi arwah , hati aku sedih sangat sangat . tak pernah aku rasa macam tu . aku menangis semasa memandikan jenazah arwah hanafi . walaupun arwah hanafi telah pergi untuk selamanya . Arwah tetap dalam ingatan kami semua . AL FATIHAH .