welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome

Dugaan hidup

Hari ni sumpah aku heartbreak doh . Aku tahu selama ni aku bukan untuk dia . Selepas semua benda yang aku dah buat dengan dia , selepas semua benda lah . Baru aku sedar yang aku tak layak untuk dia . Selama aku couple dengan dia , aku tahu yang dia tak sayang aku sepenuhnya . Tapi aku tetap tak salah kan dia . Aku salah kan diri sendiri sebab tak reti nak jaga dia dengan elok . Aku menyesal weh . Tapi apa boleh buat kan . Tak guna aku nak menyesal sekarang . Benda dah pun jadi . Lepas dia cakap dia tak boleh terima aku balik , baru lah aku nak sedar teruk nya aku ni . Haih . Tak tenang aku weh sehari ni . Terima kasih sebab jaga aku , terima kasih sebab sayang aku . Aku mintak maaf sebab tak jaga kau . Haihh