welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome

PENGALAMAN KERJA KAT FUNFAIR





Aku ade satu pengalaman nak cerita kat korang niyh ..Pengalaman yang amat berharga untok aku ..Pengalaman pertama kali aku bekerja part time dekat FUNFAIR kat kedah .. Awal awal aku kerja , semuanye baik jep .. Tapi bile dah pertengahan aku kerja .. Aku da mule buat hal dah .. Ade ke patot toke FUNFAIR tu marah2 aku .. Aku dah la tak boleh orang carik pasal ngan aku .. So aku pon gadoh laa ngan toke tu .. Nasib baik ade membe aku name PAIE .. Nasib je dye rilex kan aku .. Kalau tak .. toke tu tak bukak FUNFAIR dah aku rase .. haha .. Kat tempat kerja aku .. Aku jumpe sorang laki niyh .. name dye JOE .. Dye orang serawak , umo dah 20 lebeh2 kot .. Dye baik gile ngan aku , dye laa orang yang ajar aku main gitar .. Tapi sekarang FUNFAIR dah pindah , and aku tak dapat jumpe joe .. Pape pon , tu laa pengalaman paling best aku dapat .. Thanks Broo ..