welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome welcome

Pengalaman Yang Aku Dapat Di Kedah






Dekat kedah banyak pengalaman baru yang aku dapat .. Kat sane membe-membe aku semua nya rempit ... So aku pon terikot ikot diorang jdik rempit .. Diorang aja aku macam macam .. Diorang aja aku bahagian2 dalam moto .. Camne nk upgrade untuk racing .. Barang barang racing .. Diorang pon aja aku macam mane nk wheelie moto .. haha .. Tu part yang paling best .. Pastu petang petang aku selalu lepak kat STARGATE .. Tiap tiap petang , tmpat tu penoh dengan mat rempit .. Ade satu hari tu aku kene keja dengan polis .. Polis tu siap bukak siren lagi .. Rapat gile bumper kete dye ngan moto membe aku yang mase tu aku bawak .. Nasib baik lepas .. Peehhh .. Pengalaman kt kedah banyak yang aku tak boleh lupe ..